Sziasztok, van valakinek ötlete, hogy az új Catrice kollekció (Summer Obsessed) hol elérhető? Engem az ajakolajok érdekelnének nagyon.
A Müllerben láttam csak állvànyt, de persze már le volt rabolva.
A Bronzing cushion stick tök olyan, mint az Estée Lauder egy régebbi alapozójának a csomagolása. Ez: https://kremmania.hu/kremek/estee-lauder-double-wear-nude-cushion-stick-radiant-makeup
Én még a Generation Joy-t se láttam , illetve a Summer Obsessedből valamit az Árkád Müllerben. Tudom, nem segítettem, bocsi!
Hoppácska. Ez egy kicsit fényesebb terméknek tűnik az első képek alapján.
Az ilyen termékekkel az a bajom, hogy pokoli tempóban fogynak.
Ezt láttátok már?
De kár, hogy nincs ásványi fényvédő a sorozatban.
Uh, nos azt hiszem, mennen kell egy DM-kört hamarosan.
Ezek kémiai fényvédők?
Nem igazán vizsgáltam meg őket, ugyanis nem akartam semmiképp sem elcsábulni.
Kint a DM forgalmazza már, gondolom lesz otthon is.
Oh most látom, hogy írtál, bocsi. Színházban voltunk, úgyhogy erről most lemaradtam. De akkor benézek majd a Müllerbe, köszi
De jó, veled örülök
Nagyon szívesen!
Neked is a lila kellett?
A lila és a sárga
Lassan minden hónapban új márka indul.
A csomagolás tetszetős, de semmi újdonság, gondolom, lehet már venni kész receptúrát is, aztán mehet a DM polcra.
Ez még megjelenésre is gyanúsan hasonlít a Pem Delian, Paleanra… Ugyanaz az anyacég?
Más Kft, vecsési cím. Ha van itt detektív, majd kiderül.
Ez az egyencsomagolás a Pem Deliannak sem jött be, ők is színesítik.
T.B.G.Magyarország Kft., korábbi nevén Képes Higiénia Kft. (a honlap nem töltött be), tisztítószerek gyártásával, forgalmazásával foglalkoztak, de már a bőrápolás a fő tevékenységük. 2003-ban alapították, a 2022-es árbevétel még impozáns volt, de a 2023-as beszámoló még nincs közzétéve.
Egyébként minek?! Üzleti szempont sem értem, hogy miért gondolják, hogy egy erősen telített piacon mi szükség egy x+1-edik márkára, ugyabba a szegmensbe pozícionálva? A Rossmannban folyamatosan látom, hogy a féléve még újként bekerült márkákat, 50-75% leárazással árusítják ki…
A bemutatkozásban kicsit magasabbra pozícionálták magukat, mint a normál dm-rossmannban megtalálható márkák. Épp ezért állok értetlenül a dolog előtt. Ha hatóanyag-specifikus és letisztult (őket idéztem) akkor nem kell drágának lennie. Persze, lehet extrázni, új formulákkal kísérletezni, de azt már a nagyok megtették előttük külföldön (Medik8, Caroline Hirons).
Vagy szerintetek van igény ilyesmire a hazai piacon?