Javaslatok a Krémmánia oldalhoz

Sziasztok!
Remélem nem sértő, hogy feldobtam egy ilyen topicot, de hátha tudunk a krémmániás csajoknak néhány hasznos ötlettel szolgálni az oldal bővitésével kapcsolatban. Magam is fejlesztő vagyok, ezért tudom, hogy sokszor mennyire haszontalannak tűnik számomra valami, ami a felhasználónak pedig tök fontos.
Szedjünk össze ötleteket, milyen funkciókkal lehetne bőviteni az oldalt, hátha találnak benne egy-két jó ötletet.

Sorrend nélkül, nekem ezek jutnak elsőre eszembe:

  • Bőrtipus választásnál egy konkrét bőrtipus/bőrprobléma helyett legyen több választható opció. Például az én bőröm tág pórusú, de ritkán vagyok pattanásos és miteszeres, de a vizhiány pl. fennáll.

  • Eladó termékek: “termékfigyelő” beállitás, hogyha egy termékből valaki eladásra kinál egyet, küldd egy üzenetet (email vagy KM értesités), hogy elérhető, csapj le rá :smirk:

  • Termékek alatti hozzászólásoknál jó lenne, ha az enyém külön, vagy legelől jelenne meg, hogy tudjam, ezt a terméket már véleményeztem ( és ne kelljen kikeresni a profilomon a rengeteg hozzászólás közül, hogy vajon irtam-e már ehhez). Ez azért is hasznos lenne, mert könnyebb frissiteni az értékelést, hiszen előfordul gyakran, hogy valami csak az első pár használatnál tűnik szupernek.

+1 ez már nagyon bónusz lenne :smiley:

  • A termékek értékelései alapján generált diagram(ok) egy új fülecskén a termék alatt: hány évesek használják, milyen bőrproblémával (ehhez az első feature elég hasznos), és ezek a csoportok milyen értékelést adtak (hasraütős példa: a 40+ korosztály jobban szereti az XY jó testes krémet, vagy a tág pórusúak mind 4+ csillaggal értékelték ezt a terméket, nyilván nem szöveges értékeléssel, hanem auto-generáltan).
8 Likes

Én is támogatnám, hogy az adott termékhez írt saját véleményt ki lehetne emelni valahogy, hogy könnyebb legyen megtalálni.

Illetve javasolnék valamilyen vélemény archiválása funkciót. Sok olyan termék van, amiről akár 5 évvel ezelőtt véleményt írtam, de azóta elfogyott/kidobtam/eladtam/nem is kapható, szóval nem nagyon releváns már. Nem is feltétlenül törölni akarnám, mert másnak még jól jöhet a vélemény, csak mondjuk a profilomról elrejteni, vagy pl. egy külön fül alá tenni, hogy elkülönüljenek az aktuális dolgaimtól. Nem tudom, mennyire sikerült ezt elmagyaráznom :smiley:

1 Likes

Nekem az jutott eszembe, hogy tagra is lehessen keresni, meg jó lenne, ha megjelenne, ki jelölte hasznosnak a véleményt / itt ki szívecskézte be a hozzászólást.

2 Likes

ÚÚ, ha már tagra keresés.

  • Tagok: Lehetne “toplista” tagokról: kik a legaktivabbak, kik irták a legtöbb véleményt, legtöbbet hasznosnak jelölt termék-értékelők, stb…

  • Termékek rendezése! Értékelések száma szerint, legjobbra értékelt, “trending”, adott kategórián/márkán belül is
    Jelenleg a “Népszerű krémek” funkció nem váltja ezt ki szerintem, viszonylag nehéz megtalálni is. Szerintem egy ekkora termékadatbázisnál nagyon időszerű lenne.

2 Likes

Ezt meg lehet nézni, csak kattints a szívecske melletti számra :slight_smile:

1 Likes

De jó, köszi!
csak kicsit égek

1 Likes

Én szeretném, ha a tagoknál vagy a termékértékeléseknél korosztályokra is lehetne szűrni, mert nekem, így mindjárt 45 évesen sokkal izgalmasabb az, hogy miket véleményez ez a korosztály. Mert azt hiszem, hiába van igen magas értékelése egy terméknek, ha azt 18-24- ig pontozták fel, számomra nem biztos, hogy opció.

3 Likes

Pontosan. Főleg púdereknél, alapozóknál nagyon nem mindegy, hogy milyen korosztályba tartozik a véleményező.

1 Likes

Ah, nagyon jó téma!
Én már korábban is javasoltam Évinek, elvileg fel is került a megvalósítandó listára de azért ide is leírom, ha már lett egy hely ahová ezeket gyűjtjük.

Nagyon nagyon hasznosnak találnám ha KIZÁRÓLAG kitöltött profillal lehetne vélményezni a termékeket!
Amikor valaki csak megjegyzést szeretne hozzáfűzni valamihez ott talán nem annyira érdekes, de csillagozott hozzászólásoknál rettenetesen bosszantónak találom, hogy egyre több olyan felhasználóba futok bele akiről nem tudhatom hány éves, milyen típusú a bőre, stb.

Én is nagyon örülnék ha lehetne legalább korosztályra szűrni az adott termék értékeléseit. (Nyilván ehhez elengedhetetlen a fentebb már vázolt felvetésem megvalósulása.)

És igen, határozottan támogatom a javaslatot, hogy a saját értékelést lehessen rögzíteni a lap tetején, vagy már eleve automatikusan így jelenítse meg a rendszer.

Fórummal kapcsolatban pedig kérdezném, nem lehetne a topikok alap beállítása eleve a normál követés?
Ha valami érdekel majd bekattintom én magamnak, hogy kérek jelzést ha valami történik. Csomó téma van amibe csak beleolvasok, még csak hozzá sem szólok, mégis kapom utána az értesítéseteket róla.
És még egy, szintén a fórumra. Engem nagyon zavar, hogy az adott hozzászólásra kapott válaszok nem sorrendben a komment alatt jelennek meg, hogy egy nagyon alap pédát hozzak úgy mint a fb-on. Ha folyamatosan olvasom vissza a beszélgetést akkor talán még képben vagyok, de ha napokkal később akkor már nem fogok állandóan vissza lapozgatni, hogy ez és ez akkor most konkrétan kinek milyen felvetésére volt válasz.
És nagyon jó lenne ha a fórum hozzáférhető volna mobilról is!

Na, vernyogás befejeve! (egyelőre…) :smiling_face_with_three_hearts:

1 Likes
  • Lehessen kicsit személyreszabotttabb a profilunk!
    Arra gondolok, hogy lehessen böngészni egy adott profil véleményeit, például mindenki megjelölhetne 5 kedvenc/nélkülözhetetlen terméket vagy leghasznosabbra értékelt véleményekre szűrni

  • Nem lehet korábbi véleményt törölni, csak átrakni megjegyzésbe, de akkor mindenki más értesítést kap, pedig lehet hogy csak annyi történt, hogy rossz termékhez írtam

  • Sok, elsősorban drogériás sajátmárkás termék nevében egy szóval sem szerepel a magyar neve, csak németül, ez megnehezíti a keresést

  • Egy-egy termék adatlapján lehessen szűrni, hogy csak 1,2, 3, 4 vagy 5 csillagos értékelések jelenjenek meg, így könnyebb lenne előzetesen infókat gyűjteni

  • Külön rubrika egy több változatban gyártott termék véleményénél ahol jelölni lehet az árnyalatot, mert rúzsoknál, körömlakkoknál többször láttuk már, hogy eltérő egy-egy szín minősége

6 Likes

Pont most futottam bele megint, de korábban is volt, hogy hiányoltam már: ha egy véleményt házirendellenesnek jelölünk, nem lehet megadni, hogy pontosan miért is találjuk problémásnak, pedig szerintem sokszor hasznos lenne, ha oda tudnánk röviden írni, mi a bajunk vele. Lehetséges lenne esetleg egy szövegdobozt hozzáadni ehhez a funkcióhoz? Szerintem nektek is segítség lenne, ha meg lenne jelölve, miért is lett jelentve egy hozzászólás :slight_smile:

Több pontoddal is teljesen egyetértek! A német név engem is szokott zavarni (van, hogy nagyon nehéz miatta a keresés), de ez igaziból a felhasználón múlik sajnos, szerintem nem feltétlen elvárható, hogy Éviék külön hozzáadják a magyar nevet - én ilyenkor hibát szoktam jelezni az adatlapon, és ott megadom a magyar nevet :slight_smile:

Az utolsó pontod nagyon-nagyon jogos! Annyiszor zavar, ha valaki rossz véleménnyel van egy több árnyalatban kapható termékről (de jó véleménynél se ad reális képet), és közben meg nem tudod, hogy melyik árnyalattal van baja… csomószor kiderül a véleményekből, hogy egy amúgy tök jó széria egyetlen színe sikerült borzalmasra, csak sokan nem írták le, melyik árnyalatot utálják… Tényleg jó lenne, ha lenne egy külön rubrika erre, mert akkor azok, akiknek amúgy nem jutna eszébe ezt a véleménybe beleírni, mégis emlékeztetve lennének, és nagyobb eséllyel kerülne mégis a véleménybe az árnyalat.

Köszi az ötleteket csajok! Jövőre a nagyobb fejlesztések már be vannak táblázva, de szuper ez a topic, amik még nincsenek a listánkon és technikailag nincs akadálya a megvalósításnak/nem igényel irreálisan nagy ráfordítást/sokan kérik, azokat természeten folyamatosan írom majd hozzá :slight_smile:

5 Likes

Igen igen!! Ezek nekem is nagyon tetszenének!
A termékek nevét jó lenne úgy megoldani, hogy van az eredeti név és mint egy alcím szerepelhetne a magyar is alatta.

Ami még jó lenne, hogy jelölni lehessen a limitált kiadású termékeknél, hogy mennyire limitáltak.
Pl van, ami tényleg egyszer megjelenik és ha elfogy annyi, meg van az, ami mondjuk minden évben van, de csak karácsonykor/húsvétkor/akármikor. Például Lush termékeknél sok ilyen van és ahelyett, hogy azt írja fent a piros sávban, hogy “Ezt a terméket már nem gyártják!”, lehetne az, hogy “Ez a termék csak karácsonykor kapható.”.

1 Likes

Lányok, a kereséssel kapcsolatban egy tipp addig is míg nem lesz nagyon penge ez a funkció az oldalon: Én Googleben szoktam rákeresni, beírom a termék nevét és utána biggyesztem hogy krémmánia.
A Google elég okos, az esetek túlnyomó többségében megtalálja akkor is ha az adatlapon nincs ott magyarul a neve
.N%C3%A9vtelen

6 Likes

Én is mindig így csinálom.

1 Likes

Én is így szoktam keresni ilyen esetekben :slight_smile:

Csak beállok a sorba, a legjobbra értékelt termékek, valamint az adott termékről leghasznosabbnak értékelt vélemények is nagyon értékesek lehetnek! Ez utóbbiaknál mindig azt érzem, hogy, vannak, akik véleményírásra születtek, mert “jót, s jól” írnak :writing_hand: .

1 Likes

Igen, szerintem is lehetne kicsit személyesebb a profil. Én nagyon örülnék egy “parfümpolcnak”, mint a Fragranticán meg “krém polcnak” is, amire automatikusan felkerülhetnének a termékek, amiket véleményeztünk/vagy mi pakolhatnánk őket be (nem tudom, melyik az egyszerűbb fejlesztés). Ha mindezt egyedi háttérképpel vagy mottóval is elláthatnám, az még szívmelengetőbb lenne :slight_smile:
A másik, aminek én nagyon örülnék, ha lehetnének “Krémtársaink”, akiket az azonos termékek alapján ajánlana fel az oldal, kb., mint egy ismerősnek jelölés a Facebook-on. Ennek az is lehetne a hozzáadott értéke, hogy kaphatnánk automatikus értesítéseket a “Krémtársak” aktivitásáról, így például, rögtön tudhatnám, ha mondjuk az azonos bőrtípusba tartozók közül többen sikerrel kezdtek használni egy krémet, vagy a hasonló parfümízlésű felhasználók, milyen újdonságokat lájkoltak.

4 Likes

Az adás-vétellel kapcsolatosan szeretném jelezni, illetve korábban már próbáltam e-mailben, de valószínűleg nem sikerült elég érthetően körülírnom:

Velem előfordult olyan, hogy leütöttem egy terméket, az eladó azonban nem jelzett vissza egy hétig sem (tehát foglalt állapotban volt a termék). Mivel az adás-vétel értékelése gomb ettől függetlenül megjelent a profilomon pár nap után, mikor már meguntam a várakozást, 1 csillaggal értékeltem az eladót a kommunikáció egyértelmű hiánya miatt. Az eladó ezután egyszercsak észbe kapott, gondolom, jól meg is sértődött, és elutasította a vásárlási kérelmem - de azért még nekem is adott 1 csillagot.

Miért is értékelheti az eladó azt a vásárlást, amit elutasított? :thinking: Vagy: miért jelenik meg automatikusan az értékelés opció, amikor az eladó esetleg még nem is igazolta vissza, hogy mehet az üzlet?

3 Likes