Vásárlás elutasítása

Meg tudná mondani valaki, hogy előreutalásos vásárlás esetén mégis miért utasítják el a vásárlási kérelmet? Hogyan tudnék átverni valakit, ha én utalom el a pénzt?
Azért mert új tag vagyok? Lehet, pont azért regisztráltam, mert szeretnék megvenni valamit…

1 Like

Szia!
Az eladó fejébe nem látunk bele, de velem is történt már ilyen. Egyszer az eladó rámírt rögtön utána (tudta az e-mail címem mert régebben vett már tőlem) és sűrű elnézések közepette mondta, hogy máshol már eladta a terméket csak innen elfelejtette levenni. Talán most veled is ez történt. Máskor semmilyen indoklást nem kaptam, ami valóban nagyon frusztráló tud lenni…

1 Like

Nem tudom,hogy láttad e de most a megújulás alatt hibás a rendszer és a felhasználók nem tudják törölni a már máshol elkelt eladó termékeket,az is lehet azért utasította el mert már nincs is meg az a termék. Nem tudunk mást csinálni mint várjuk,hogy kijavítsák,szóval ne vedd magadra az elutasítást.

3 Likes

Hát lehet… egy másik elfogadta, ő meg nem reagál az e-mail üzeneteimre…

Mert lehet ,hogy nincs is meg már a termék ami eladónak látszik. Szerintem ezen ne bosszankodj. Káosz van most a KM-án.

3 Likes

Egyébként ezt én se értem, hogy előre utalásnál hogyan járhat rosszul az eladó? Pont hogy a vevő kockáztat, simán előfordulhatna, hogy elutalod a pénzt, aztán az eladó nem küldi :smiley:

1 Like

Szia! Biztos, hogy nem a fizetési mód miatt vagy elutasítva. Egy ideje sajnos nagyon gyakran előfordul, hogy újonnan regelők rányomnak a megveszem gombra, aztán eltűnnek, mint szürke szamár a ködben. Sok felhasználó már odaírja a termék alá, hogy újonnan regelőknek csak akkor hagy jóvá vásárlást, ha előtte ír neki a … email címre és felveszi a kapcsolatot vele. Velem is előfordult többször, hogy újoncokkal odáig sem jutottam el, hogy adatokat cseréljünk. Arra sem méltatott, hogy leírja: bocsi, meggondoltam magam. De jó hír: sokkal több korrekt újonccal hozott össze a krémmánia, ezért én mindenkinek jóváhagyom a vásárlást.

3 Likes

Szia. Rányomtam a megvásárlásra, az e-mail címemre meg jött, hogy elutasította a vásárlást. Egy szót sem beszéltünk, gondoltam, majd üzenetben . Nem volt rá esélyem.

Aha… értem. Az új KM verzió további csodája. Másra nem tudok gondolni. Tőlem meg 2 napja megvettek egy parfümöt, szintén egy újonc - azóta várom, hogy jelentkezzen. Ő megkapta az én email címemet, én nem az övét. Egy noname vadidegennek simán elküldik az elérhetőségemet, én meg hiába írok a csapatnak, csak a türelmemet kérik. :frowning:

2 Likes

A termék adatlapjára tudsz írni, ha gondolod, akkor fény derülhet miért történt ez. Lehet tényleg eladta már régen, csak az átállás minden fura anomáliát produkál :smiley:
Régen elutasítottam egy vételt, mert abban a pillanatban utalták át az árát (máshol is hirdettem). Ilyenkor nem kap email címet, hogy írjon.

2 Likes

Köszi a tippet, de már ráhagytam, találtam máshol parfümöt. Csak rosszul esett, mert nem értettem, nem adtam rá okot…

1 Like

Vannak, akik helyből elutasítják az adás-vétel értékeléssel még nem rendelkező, újonc profilokról érkező vásárlási szándékot. Néha még a hirdetés szövegébe is beleírják, hogy a rossz tapasztalatok miatt.

Nekem nem gond, ha valaki csak nemrég regisztrált. De sokkal bizalomgerjesztőbb, ha nem teljesen üres a profilja (tehát írt már pár termékvéleményt, látszik hogy van aktivitása az oldalon).

Egyébként én is futottam már bele olyanba, hogy a vevő húzta-halasztotta a dolgot. Ugyan ezzel nem károsított meg pénzzel, de azalatt az idő alatt míg rá (feleslegesen) vártam, ugye akár másnak eladhattam volna egyszerűbben.

1 Like

Ez egyébként szerintem, bár még ha jogosnak érződik is az eladó részéről, nagyon bántó taktika. Hogy a viharba tudna valaki először a piactéren vásárolni, ha mindenki elutasítja mert még nincs vásárlása? Vegyen valamit amit nem is igazán akar, csak mert hátha ott nem utasítják el?

5 Likes