Meg tudná mondani valaki, hogy előreutalásos vásárlás esetén mégis miért utasítják el a vásárlási kérelmet? Hogyan tudnék átverni valakit, ha én utalom el a pénzt?
Azért mert új tag vagyok? Lehet, pont azért regisztráltam, mert szeretnék megvenni valamit…
Szia!
Az eladó fejébe nem látunk bele, de velem is történt már ilyen. Egyszer az eladó rámírt rögtön utána (tudta az e-mail címem mert régebben vett már tőlem) és sűrű elnézések közepette mondta, hogy máshol már eladta a terméket csak innen elfelejtette levenni. Talán most veled is ez történt. Máskor semmilyen indoklást nem kaptam, ami valóban nagyon frusztráló tud lenni…
Nem tudom,hogy láttad e de most a megújulás alatt hibás a rendszer és a felhasználók nem tudják törölni a már máshol elkelt eladó termékeket,az is lehet azért utasította el mert már nincs is meg az a termék. Nem tudunk mást csinálni mint várjuk,hogy kijavítsák,szóval ne vedd magadra az elutasítást.
Hát lehet… egy másik elfogadta, ő meg nem reagál az e-mail üzeneteimre…
Mert lehet ,hogy nincs is meg már a termék ami eladónak látszik. Szerintem ezen ne bosszankodj. Káosz van most a KM-án.
Egyébként ezt én se értem, hogy előre utalásnál hogyan járhat rosszul az eladó? Pont hogy a vevő kockáztat, simán előfordulhatna, hogy elutalod a pénzt, aztán az eladó nem küldi
Szia! Biztos, hogy nem a fizetési mód miatt vagy elutasítva. Egy ideje sajnos nagyon gyakran előfordul, hogy újonnan regelők rányomnak a megveszem gombra, aztán eltűnnek, mint szürke szamár a ködben. Sok felhasználó már odaírja a termék alá, hogy újonnan regelőknek csak akkor hagy jóvá vásárlást, ha előtte ír neki a … email címre és felveszi a kapcsolatot vele. Velem is előfordult többször, hogy újoncokkal odáig sem jutottam el, hogy adatokat cseréljünk. Arra sem méltatott, hogy leírja: bocsi, meggondoltam magam. De jó hír: sokkal több korrekt újonccal hozott össze a krémmánia, ezért én mindenkinek jóváhagyom a vásárlást.
Szia. Rányomtam a megvásárlásra, az e-mail címemre meg jött, hogy elutasította a vásárlást. Egy szót sem beszéltünk, gondoltam, majd üzenetben . Nem volt rá esélyem.
Aha… értem. Az új KM verzió további csodája. Másra nem tudok gondolni. Tőlem meg 2 napja megvettek egy parfümöt, szintén egy újonc - azóta várom, hogy jelentkezzen. Ő megkapta az én email címemet, én nem az övét. Egy noname vadidegennek simán elküldik az elérhetőségemet, én meg hiába írok a csapatnak, csak a türelmemet kérik.
A termék adatlapjára tudsz írni, ha gondolod, akkor fény derülhet miért történt ez. Lehet tényleg eladta már régen, csak az átállás minden fura anomáliát produkál
Régen elutasítottam egy vételt, mert abban a pillanatban utalták át az árát (máshol is hirdettem). Ilyenkor nem kap email címet, hogy írjon.
Köszi a tippet, de már ráhagytam, találtam máshol parfümöt. Csak rosszul esett, mert nem értettem, nem adtam rá okot…
Vannak, akik helyből elutasítják az adás-vétel értékeléssel még nem rendelkező, újonc profilokról érkező vásárlási szándékot. Néha még a hirdetés szövegébe is beleírják, hogy a rossz tapasztalatok miatt.
Nekem nem gond, ha valaki csak nemrég regisztrált. De sokkal bizalomgerjesztőbb, ha nem teljesen üres a profilja (tehát írt már pár termékvéleményt, látszik hogy van aktivitása az oldalon).
Egyébként én is futottam már bele olyanba, hogy a vevő húzta-halasztotta a dolgot. Ugyan ezzel nem károsított meg pénzzel, de azalatt az idő alatt míg rá (feleslegesen) vártam, ugye akár másnak eladhattam volna egyszerűbben.
Ez egyébként szerintem, bár még ha jogosnak érződik is az eladó részéről, nagyon bántó taktika. Hogy a viharba tudna valaki először a piactéren vásárolni, ha mindenki elutasítja mert még nincs vásárlása? Vegyen valamit amit nem is igazán akar, csak mert hátha ott nem utasítják el?