Köszi, igen, erre is gondoltam, csak az a bajom ezzel a megoldással, hogy az adott esetben több tucatnyi értékelés még a régi összetevős termékre vonatkozik, az új változat viszont lehet, hogy közel sem olyan jó, mint a régi.
Konkrétan most a korpásodás elleni samponoknál futottam bele ma abba, hogy a jól bevált cink-pirition hatóanyag gyakorlatilag megszűnt, helyette minden ilyen samponban pirokton-olamin van helyette. 10+ sampon összetevőit böngésztem ma végig a boltban, és mindnél ez volt + minor változások még a krémmániás INCI-hez képest.
Amit végül megvettem, az is még a régi INCI-vel van fenn, és az összes értékelés a régi változatra vonatkozik, a legfrissebbet leszámítva, amiben az értékelő megjegyzi, hogy megváltoztak az összetevők, és közel sem olyan jó hatású a sampon, mint rég.
Szóval ez a problémám az INCI változtatásával, hogy a régi termékre vonatkozó, döntően pozitív értékelések azt a hamis képzetet kelthetik egy nem elég hatékony, új összetevős termékről, hogy jó, és érdemes megvenni, pedig lehet, hogy nem.
Ezért lenne szerintem célszerűbb tiszta lappal indítani egy valójában új, megváltozott összetevős terméket, még ha a neve és csomagolása nem is változott. A régit pedig meg lehetne tartani mondjuk úgy, hogy a nevében van utalás erre (régi változat, vagy ilyesmi).