Ikonikus termékek ihlette kollekciók

Minden márkának megvannak az a terméke, amit mindenki szeret. Aztán egy idő után egyre több termék jelenik meg a húzónévvel. A végén már ott tartunk, hogy egy komplett kollekció(kat) adnak el ilyen névvel. Mennyire működik a marketing? Jó ötlet az ikonikus termék nevével eladni egy komplett kollekciót?

1 Likes

A témát az indította, hogy az elmúlt egy évben több alkalommal jött az új Pillow Talk kollekcióval. Először csak szájceruza és négyes szemhéjpúder, majd újabb rúzsok, végül egy szemceruza és egy 12-es paletta is készült. Számomra ez túlzás, és úgy érzem, csak az a cél, hogy még több terméket adjanak el a húzónévvel.
Érdekes módon viszont van olyan kollekció, ami nem zavar, pl. a Too Faced barackos termékei (amit a szemhéjpúder palettájuk ihletett). A kérdés, ami foglalkoztat, hogy kinek mi az ami még belefér egy ilyen termékből kinőtt mini brandbe? Mikor túlzás?

1 Likes

Ilyen a Touche Éclat termékek tömkelege is. Egy részük nagyon jó:

  • A klasszikus “Magic Pen”
  • Touche Éclat All in One Glow Tinted Moisturizer (mindennapos használatban van másfél éve),
  • Shimmer Stick

Elmegy:

  • Blur Primer (nem tudok dűlőre jutni)

Kifejezetten gyenge darab:

  • Touche Éclat High Cover Pencil jobb lett volna, ha el sem készül (még írás közben is felbosszant utólag is :smiley: )
  • Touche Éclat alapozó is harmatgyenge minőségben számomra.

Most jött ki a Touce Éclat 3D All Over Glow Powder, de hát nem fűzök nagy reményeket hozzá, igazából olyan már mint a Nars: unalmas, kedvem sincs kipróbálni.

Amit kipróbálnék az a Touche Éclat Blur Perfector, a rózsaszín compact, főleg a touch up funkciója miatt, mert nem igazán szeretek púderezni, de olyan “mehh, annyi minden van a piacon” érzetem van azzal kapcsolatban is.

1 Likes

Ha már Nars… az Orgasm kollekciók valamiért viszont annyira nem zavarnak. Talán azért, mert a Nars szerintem minőségben azért hozza azt a biztos szintet és azért nincsenek elrugaszkodott elképzeléseik, vagyis a jól bevált receptet követik, de pont ezért tud unalmas lenni ötletek terén. Mégse mondanám, hogy nem klassz vagy nem jó, egyszerűen csak “volt már” feelingem van.
Kívül-belül gyönyörű a paletta, a stickes/por/folyékony pirosító, a szájfény, a lip balm stb., minden. Főleg ezzel a legutóbbi rózsaszín külsővel, talán ez volt még a legkreatívabb felturbózás.
Nem akarom bántani a Narst, azért annyira nem unalmas, mint pl. a Chanel, bár most ott is volt néhány jó (új? :smiley: ) dolog.

Zárójelben megjegyzem, hogy nagyon örülök, hogy észbe kaptak egy kicsit, mert az a személy, aki pár hónappal/fél évvel ezelőtt az Instagram oldalukat kezelte és képes volt rendszeresen jóváhagyni a cakey-re alapozózott női arcokról készült képeket, na meg az a sminkes, aki egy szép palettából egy unalmas színkombinációjú maszatot képes volt kreálni… Huhh, amatőrként is szívesen átvettem volna a munkájukat 0 fizetésért, pedig aztán néha nekem is 2 bal kezem van, én nem mondom. :smiley: Egy barátnőmmel néha csak hüledeztünk és röhögtünk, hogy ezt így mégis hogy lehet egy ekkora, jó cuccokat készítő cégnél?

2 Likes

Na tessék! :smiley:
instasize_200211114850
instasize_200211114910

2 Likes

Ez az új része a kollekcónak? :smiley:
Nekem a Touche Eclatról az enyhe fedés halvány bőrfénnyel ugrik be. A többi termék is hasonló hatású? Mert akkor számomra érhető, hogy “egybe” tartoznak.

Rájöttem egyébként mi zavar a Charlotte Tilbury féle Pillow Talk kollekcióban annyira. Nem egy viszonylag nagyobb témából indultak ki (pl. barack, vagy a nude árnyalatai) hanem egy darab színből. Ami különleges, és biztos, hogy sokan oda vannak érte. De végleges a variációs lehetőség. Rúzs, ceruza, szájfény, még a pirosító is belefér. De a szemhéjpúdereknél és szemceruzánál már kezd kicsit fura lenni a dolog. Szerintem ha már az emberfél arcán és ajkain hasonló színek vannak, nem szeretne ugyanolyan szemeket is. Aztán a 12-es paletta, aminek maximum annyi köze volt az árnyalathoz, hogy hasonlít rá 1 szín a 12-ből. És végül, az utolsó döfést az adta, hogy lett Pillow Talk Medium és Intense rúzs is. Szuper, hogy minden bőrszínre gondolunk. De ez egy adott szín, adott mélységgel. A Ruby Woot sem adják ki 3 árnyalatban…

1 Likes

Úgy látszik ez egy ilyen nap :smiley: instasize_200211165501

Ja én is teljesen értem, hogy miért tartozik egybe a többféle termék a TE esetében, csak az All Hours széria mellett jórészt erre épül már az egész YSL Beauty marketing.