Rendelés külföldről

#331

Jó hír, de: 314 Kč a szállítási díj Magyarországra, ami kb. 3900 Ft, ha jól látom:
http://www.sephora.cz/faq/faq.jsp?csrSub=orderDelivery&csrSection=order

2 Likes

#332

Én tudtam, de még nem rendeltem soha. Ditke szokott tőlük rendelni. Egyszer eljön a pillanat mikor rákényszerülök az biztos.

0 Likes

#333

Hú, akkor nem tudom. Módis Gabi az előbbit mondta :confused:

0 Likes

#334

Igen, én is megnéztem, de az oldalukon ez az infó szerepel.
Ha valaki rendel tőlük, kérjük, hogy jelezze, mennyi az annyi. :question:

0 Likes

#335

A francia ,sephora szállìt Németo- ba, 10 eurò - KB. 3000 Ft. a szállítási költség. Règebben többször rendeltem, amìg nem volt nálunk sephora.de. Pròbáljátok ki, kosárba a termèkekkel, mielőtt a fizetés következne, ki kell ìrnia, hogy mennyi a szállìtási költség

1 Like

#336

sziasztok! tudtok olyan webshopot, ami a teljes cerave palettát árulja, és szállít magyarországra? ki akarom próbálni a psoriasis vonalukat, de eddig csak e-bayen láttam, ahol a krémet kb duplaannyiért árulják plusz ugyanannyi pk-ért. amazon-ról meg senki sem szállít ide. és nem, a google sem segített… előre is köszi, és bocsánat ha ez esetleg nem ide tartozik…

0 Likes

#337

Az iherb oldalán is megtalálható ez a márka, talán az is kapható amit keresel.

1 Like

#338

Szidnam es dicsernem egy kicsit a Feelunique-ot.
Szerdan napkozben megrendeltem valamit priority szallitassal (csak azzal lehetett, mert torekeny es nagy, de a szallitasi koltseg kedvezmeny miatt pont le is jott). Irtak, hogy random kivalasztanak rendeleseket, es igazoltatjak a vasarlot, hogy ezzel is megelozzek a csalasokat. Az en rendelesemet pont kivalasztottak. Telefonon akartak beszelni, megadtam a szamom, keptelenek voltak felhivni, gondolom a +36-ot nem tudtak ertelmezni.:unamused: Aztan, mivel telefonon nem sikerult beszelnunk, utlevelet kertek, ami egyezik a bankkartya tulajdonossal. Ezt megadtuk, elfogadtak, de mire ez eljutott hozzajuk, mar keso volt es nem adtak fel aznap.
Masnap feladtak (tegnap este), es ma delelott 11-kor mar itt is volt Angliabol. Szoval :clap:t2: a Fedexnek, :clap:t2: a Feelunique-nak a biztonsagert, viszont minusz, hogy egy napot elhuztak, mert keptelenek voltak felhivni, raadasul a live chatben eleg paraszt volt velem egy no.

1 Like

#339

Biztos naiv vagyok, de milyen csalásról lehetne szó?..
Azért az elég nagy fekete pont, hogy bunkó volt veled az ügyfélszolgálatos.

1 Like

#340

Igazibol en sem ertettem, kicsit meg is sertodtem. Es igen, az ugyfelszolgalatos viselkedesre nincs mentseg, de jelentettem is nekik mindenhol.
A vege jo, hamar megjott epsegben a termek.

1 Like

#341

Én is zokon vettem vettem volna… remélhetőleg tanulnak belőle.

1 Like

#342

Kerulni fogom oket a jovoben, de most sajnos csak innen tudtam megrendelni, amit akartam.:cry:

1 Like

#343

Nagyon fura, én sokszor rendeltem már a feeluniqueről, de sosem kellett igazolnom magam… :no_mouth:. @lulley93, a visszaigazoló emailben jelezték azt, hogy megkereshetnek?

1 Like

#344

Jott egy email, hogy a biztonsag miatt random kivalaszthatnak rendeleseket, es az enyemet pont kivalasztottak. A parom bankkartyajaval fizettem, de az ezelotti feelunique-os rendelesnel is, es akkor nem volt ilyen. Nem tudom, hogy a mostani rendeles nagy erteke szamitott-e, vagy tenyleg tok random.:woman_shrugging:t2: Mondjuk egy hivas (amit eloszor kertek) semmit nem bizonyit, ha valaki tenyleg csalo.
%5Bhu.upload_selector.default_image_alt_text%5D

0 Likes

#345

Szerintem ez a hitelkártyás online rendelések miatt van. A hitelkártyák nagyon könnyen (túl könnyen) használhatóak, hiszen nem kell hozzájuk semmiféle kód, csak vásárol vele az ember könnyedén bárhol. A szolgáltató nem tudja, hogy a fizetés hitelkártyával történik-e, vagy sem, ezért - gondolom - kiszúrnak véletlenszerűen rendeléseket, amiket így igazoltatnak.

1 Like

#346

Hat, nem tudom, mert ez nem hitelkartya volt es ez a szamabol latszik is.
De lehet, hogy a hitelkartyas csalasok miatt vezettek be.
Ezzel igazibol nincs is bajom, mert nincs rejtegetnivalom, csak az zavart, hogy keptelenek voltak felhivni, bunko volt a live chates no es emiatt 1 nap eltelt, anelkul, hogy elinditottak volna.

0 Likes

#347

Értem, hogy nem hitelkártyás volt, de valószínűleg a rendszerük csak a rendelésekből húz ki, nincs szűrő a kártyaszámokra, amikből kiderülhet. Mi volt a baja a chates nőnek?

0 Likes

#348

Beszelgettem egy baratnommel, o Irorszagban el, kulon fizetett a szallitasert, hogy masnapra odaerjen, de nem ert, ezert - tok jogosan - visszakerte a szallitasi dijat. Erre a live chates no (nem az en bunkom, egy masik) szo szerint azt irta, hogy rendben, visszafizetik “as a gesture of goodwill”. :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

0 Likes

#349

Nem tudtam valaszolni arra az emailre, amiben kertek, hogy akkor kuldjem a bankkartyat lefotozva (letakarva a szamat) es a kartyan levo nevvel egyezo utlevelet (leirtak, hogy rogton torlik a GDPR szerint), mert a telefon csak uj emailkent tud csatolmannyal kuldeni levelet. Igy kimasoltam az email cimet, ahonnan jottek az o leveleik, es uj emailkent (nem valaszkent) kuldtem oda. Erre visszajott egy automatikus email, amibol tudtam, hogy ezt joideig senki nem fogja elolvasni. Ezt mondtam el live chatben, hogy legyenek szivesek hamarabb elolvasni, ez mar egy fuggoben levo ugy. Erre 2x ugyanazt elmondta, hogy pedig valaszkent kuldjem az emailre, ne ujkent, nem ertette meg, hogy nem tudtam mashogy. Pokhendi volt, ereztem rajta, hogy nem erdeklem. Nem voltak meg az udvarias mondatkezdesek, mint peldaul a lookfantasticnal.

0 Likes

#350

Ehh, odafigyelhetnenek azert foleg az ugyfelszolgalatra… Jol tetted, hogy kuldtel errol visszajelzest.

1 Like